З 11 по 15 листопада 2019 року у місті Ковелі на базі КЗ «Ковельська міська гімназія імені Олени Пчілки» проходив перший, зональний тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» у номінації «Хімія». 

         Учасниками першого, зонального туру Конкурсу стали три педагоги, які зареєструвались на офіційній сторінці Конкурсу, серед них один учасник з міста Ковеля, два із закладів загальної середньої освіти Камінь-Каширського району.

         Вчителі пройшли ряд конкурсних випробувань, а саме: «Контрольна робота», «Методичний практикум», «Практична робота», «Хімічний експеримент», «Урок».

       Під час випробувань учасники Конкурсу показали належний рівень знаннєвої складової професійної компетентності, педагогічну майстерність, вміння організовувати дослідницько-пошукову діяльність,  володіння технікою хімічного експерименту, вміння використовувати в освітньому процесі сучасні методи, прийоми, форми і засоби роботи, освітні інтернет-сервіси та платформи,.

       За результатами оцінювання конкурсних випробувань Шумик Світлана Василівна та  Кривдік Яна Миколаївна стали лауреатами Конкурсу у номінації «Хімія» (відповідно ІІ і ІІІ місце).

      Із зведеним протоколом результатів конкурсних випробувань у номінації «Хімія» першого, зонального туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» можна ознайомитись на сайті міського методичного кабінету міста Ковеля за посиланням http://kovel-metod.klasna.com

 

 

 

 

 

 

 

  Переглянути фотографії


 

      14 листопада 2019 року на базі РМК відбувся районний майстер-клас Приймак О.В., вчителя біології  загальноосвітнього опорного  навчального закладу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Пнівне" з теми «Ключові уміння XXI століття». Мета майстер-класу: усвідомлення педагогами компетентнісного підходу до навчання загалом та процесів, пов’язаних із розвитком в учнів ключових життєвих умінь. Програмою майстер-класу було передбачено огляд ключових умінь 21 століття, навчання критичного мислення та вміння розв’язувати проблеми,  навчання умінь спілкуватись і співпрацювати.

 

 

 

 

 

 

  Переглянути фотографії


Створення мирного середовища як умови встановлення демократичних цінностей є орієнтиром для розбудови держави. Враховуючи сучасний етап соціокультурного розвитку України, необхідно констатувати зміну уявлень про шляхи вирішення конфліктів. Надзвичайно гостро проблема мирного врегулювання конфліктів виділяється в аспекті реформування системи освіти. Заклади освіти ставлять за мету всебічний розвиток дитини, створення умов для засвоєння ефективних моделей поведінки з ровесниками, проте часті явища булінгу та високий рівень конфліктності серед однолітків не дозволяє в повній мірі досягти поставлених цілей.

14.11.2019 р. районним методичним кабінетом проведено семінар-практикум для педагогів-організаторів «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації». на якому у формі тренінгу розглядалися поняття насильства, булінгу в учнівському середовищі, медіації як інструменту миробудування. Семінар провели  Олісейчик В.М., мотодист РМК та Куниця О.В., методист БДЮТ.

 

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії


13 листопада на базі закладу загальної середньої освіти «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія»№2 м. Каменя-Каширського учасники І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» продовжили випробування у номінації «Історія». Конкурсанти Геналюк В.А. (вчитель НВК №1 м. Каменя-Каширського), Гель А.О. (ЗОШ І-ІІ ст. с. . Гута-Камінська), Раковець Л.М. (ЗОШ І-ІІІ ст. с. Воєгоще) успішно представили власні педагогічні ідеї та продемонстрували уміння адаптувати методи і прийоми навчання відповідно до специфіки навчальних тем  (конкурсне випробування «Методичний експромт»). Свою  творчість та професійні уміння організувати вивчення історії з позицій багаторакурсності та багатоперспективності, розуміння нових ідей, практику їх втілення  на розгляд  компетентного журі учасники професійного конкурсу представили в  ході  методичного практикуму. Вони були цікавими, спрямованими на розвиток ключових і предметних компетентностей, відображали стиль і творчий почерк педагогів, викликали інтерес та захоплення серед молодих учителів. Попереду  ще два випробування – «Практична робота» і найважливіше – «Урок». Успіху Вам, учителі ХХІ століття!

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії


5 листопада 2019 року пройшов районний семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів на тему: «Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами». Захід проходив спільно із районним інклюзивно-ресурсним центром. На семінарі обговорювались питання психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами,  діагностико-прогностична діяльність, та  корекційно-розвиткова робота з дітьми з особливими освітніми потребами. На цих напрямках роботи зупинився Михнюк Олександр Олександрович, психолог інклюзивно-ресурсного центру. Координація командної взаємодії психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами розкрила  Демидюк Людмила Федорівна, психолог інклюзивно-ресурсного центру. Також наголошено на переліку обов`язкової документації для здійснення психологічного супроводу дитини з особливими потребами. Особливості психологічної підтримки педагогів та батьків розкрила  Олісейчик Валентина Миколаївна, методист РМК. Учасники семінару визначили ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти та поділились  досвідом їх психологічного супроводу. 

 

 

 

 Переглянути фотографії


11 листопада 2019 року розпочався перший, зональний тур всеукраїнського конкурсу  «Учитедь року – 2020». Конкурсне випробування «Тестування»  в номінаціях «Історія» та  «Початкова освіта» проходило в актовій залі райво. Три учасника в номінації «Історія», п’ять учасників в номінації «Початкова освіта» успішно справились з випробуванням. Бажаємо успіхів конкурсантам!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії



До джерел духовності. У щедру пору золотої осені, 18 жовтня,  учителі основ християнської етики району в ході семінару «Духовно-моральне виховання як фактор формування життєвої компетентності» побували у загальноосвітній школі І-ІІ ступенів с. Мостище. Вітальним флешмобом  зустріли учасників заходу школярі під керівництвом педагога-організатора Ірини Степанівни Пась. Патріотична пісня і танок не залишили нікого байдужим.

Атмосферу згуртованості педагогічного колективу у вирішенні актуальних завдань, створення середовища всебічного розвитку особистості, творчість  та готовність до впровадження у практику діяльності ідей і цінностей Нової української школи засвідчила змістовна і цікава розповідь-відеопрезентація директора школи Оксани Валентинівни Пась . 

На відкритому уроці з основ християнської етики, майстерно проведеному Понєдєльнік Русланою Станіславівною, присутні ознайомилися    з ідеєю реалізації інтегрованого навчання, оригінальними методами і прийомами виховання духовно зрілої  особистості.  

На вироблення у педагогів власної стратегії психологічної підготовки до Нової української школи було спрямоване  заняття з елементами тренінгу «Цінності НУШ – налаштовуємось на роботу в умовах реформи» (методист Денисюк С.Ф.).

Візит до святині – Михнівського жіночого  монастиря, екскурсія храмами, розповідь матушки Парфінії  про заснування і відродження, можливість відчути духовну і культурну єдність поколінь   дарували  незабутні враження  і надовго закарбуються в пам`яті чудовим спомином. 

 

 

 Переглянути фотографії


Нещодавно відбувся районний  семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи, новопризначених директорів закладів загальної середньої освіти, який пройшов у формі технопарку «Лабораторія педагогічного успіху» з презентаціями  ефективних систем освітньої діяльності.  З учасниками семінару  опрацьовано «Стандарти і рекомендації щодо системи забезпечення якості в закладах загальної середньої освіти (внутрішньої системи забезпечення якості загальної середньої освіти)», Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №800. Було окреслено основні шляхи  і особливості підвищення та розвитку професійної компетентності педагогів в умовах модернізації освітньої галузі  та наголошено, що розбудова Нової української школи – це довготермінова реформа, яка розпочинається, але сьогоднішні школярі також повинні відчути зміни й отримати кращу якість освіти.

Розкриття ключової теми  «Система управлінських, науково-методичних, педагогічних заходів щодо формування і розвитку компетентностей особистості, інноваційної педагогічної системи закладів загальної середньої освіти» проходило через презентацію досвіду роботи педагогічних колективів НВК №1 та №2 м. Каменя-Каширського. Тетяна Митчик, директор НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – гімназії» №2, зупинилась на ефективному використанні інновацій в управлінській діяльності як чиннику формування позитивного іміджу освітнього закладу. Підтвердила головні твердження через відеопрезентацію сторітеллінгу «Гімназія – мій дім, моя родина, моя маленька Україна» . Питання реалізації сучасних підходів до формування інноваційної системи методичної роботи в НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів - ліцею» №1 ім. Є. Шабліовського розкрила заступник директора з навчально-виховної роботи Наталія Макарчук. Побували в творчих лабораторіях педагогів: Інни Ющик, Алли Мельник, заступників директора з навчально-виховної роботи НВК №1,Тетяни Демидюк, Інни Нестерук, Людмили Денисюк, Ірини Коренги, Людмили Войчик, вчителів НВК №2. Ознайомилися з особливостями найголовнішої інновації освіти – Нової української школи, із створенням віртуального середовища як засобу розвитку самоосвітньої компетентності, з розвитком компетентностей здобувачів освіти на уроках іноземної мови, впровадженням елементів СТЕМ-освіти, інтеграції освітнього процесу як умови формування компетентної особистості, тьюторського супроводу у системі роботи з обдарованими учнями, роботою історичного товариства як прикладу взаємодії учасників освітнього процесу в розвитку науково-дослідницьких навиків.  Вражають їхні професіоналізм,  педагогічна майстерність, інноваційність, вміння організовувати творчу співпрацю вчителя та здобувача освіти на партнерських засадах і взаємодії. Схвилював виступ Федчик Катерини, учениці НВК №1, переможця IV етапу мовно-літературного конкурсу імені Т. Г. Шевченка та ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури 2017, 2018, 2019 років. «Зорецвітом»  відлунювали слова поезій юної поетеси. Педагоги  підтвердили, наскільки важливе в інноваційному та особистісному зростанні проектування індивідуального освітнього маршруту педагога та учня. Активізували учасників інтерактивні,  рефлексійні вправи, презентаційні меседжі, відеопрезентації; був створений простір для обміну ідеями та досвідом, для спілкування, професійного вдосконалення і зростання.

Високий рівень проведення семінару забезпечили кропітка спільна робота педагогічних колективів  міських навчально-виховних комплексів №1 і №2, районного методичного кабінету, відділу освіти, молоді та спорту щодо реалізації компетентісного підходу в управлінні, науково-методичному забезпеченні якісної освітньої діяльності; створенні та ефективному функціонуванні інноваційного середовища освітніх закладів, пропагуванні кращого  педагогічного досвіду. Дякую!