УКРАЇНА

КАМІНЬ-КАШИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

Н А К АЗ

 

19 жовтня  2016 року            м.Камінь-Каширський                                   №308

 

Про   проведення

І (районного) туру всеукраїнського

 конкурсу «Учитель року – 2017»

 

          На виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489  «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638, наказу Міністерства освіти і науки України від 14 червня 2016  року № 668, наказу управління освіти і науки та молоді Волинської обласної державної адміністрації від

12 жовтня 2016 року № 531, з метою піднесення ролі вчителя у суспільстві і підвищення престижності цієї професії, сприяння творчим педагогічним пошукам, удосконаленню фахової майстерності вчителя, поширення передового педагогічного досвіду

 

НАКАЗУЮ:

1. Провести   у 2016-2017 навчальному році всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2017» в   таких номінаціях: « Початкова освіта», «Музичне мистецтво», « Інформатика», « Біологія»

 2. Конкурс провести у два тури:

- перший (шкільний) у жовтні-листопаді 2016 року,

- другий (районний) – у листопаді – грудні 2016 року.

3. При проведенні конкурсу керуватись Положенням про районний конкурс «Учитель року».

         4. Затвердити склад районного оргкомітету та фахових журі згідно додатків 1, 2.

5. Організаційно-методичне забезпечення підготовки і проведення  районного туру всеукраїнського конкурсу « Учитель року – 2017» покласти на районний методичний кабінет (Подшивалкіна Л.П.).

6. Районному оргкомітету до 20 жовтня 2016 року довести до відома керівників установ освіти, педагогічних колективів умови, порядок проведення конкурсу, критерії відбору поданих на конкурс матеріалів.

7. Керівникам навчальних закладів подати  до 10 листопада 2016 року подати:

- матеріали переможців шкільного туру конкурсу ;

- звіт  про підсумки проведення шкільного туру конкурсу за формою згідно з додатком  3.

8. Оформлення матеріалів учасників районного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017» здійснювати згідно додатком  4.

9. Заключний тур районного конкурсу провести у НВК №1, 2 м.Каменя-Каширського   

10. Райметодкабінету надати відповідальному секретарю обласного оргкомітету до 16 грудня  заявку щодо участі вчителів-переможців І туру в ІІ(обласному) турі Конкурсу.

11. За підсумками конкурсу «Учитель року».

12. Централізованій бухгалтерії (Должко Л.М.):

 профінансувати проведення підсумків конкурсу на районному святі вшанування вчительської праці.

13. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Начальник відділу освіти                                                      В.І.Пась

 

Ніщик, 22005

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                            Додаток  1 до наказу

 від 19.10.2016  №308

 

 

СКЛАД

оргкомітету проведення районного туру  конкурсу

«Учитель року – 2017»

 

Пась В.І. – голова оргкомітету , начальник відділу освіти

Подшивалкіна Л.П. – заступник голови  оргкомітету, завідувач райметодкабінету,

Ніщик М.В. – відповідальний секретар, методист РМК

Каширець Н.П. – методист РМК

Костюшко В.С. – методист РМК

Тішкова Л.А. – директор НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.- ліцей» №1 ім.Є.Шабліовського м.Каменя-Каширського

 Куницька Г.В. – директор НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. –гімназія» №2 м.Каменя-Каширського

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                              

 

 

 

 

                                                                                   

 

                                                                                            Додаток  2 до наказу

 від 19.10.2016  №308

 

 

СКЛАД

журі районного конкурсу

«Учитель року – 2017»

 

Початкова освіта

     1.  Подшивалкіна Л.П. – завідувач РМК, голова журі

2.     Ніщик М.В. – методист РМК, відповідальний секретар

3.     Хомік С.А. – вчитель ЗОШ І-ІІІ ст..с. Раків Ліс

4.     Дмитрук Н.А. -  вчитель НВК « ЗОШ І-ІІІ ст..-ліцей» №1 ім. Є. Шабліовського м.Каменя-Каширського

5.     Курчик С.М.– заступник директора НВК « ЗОШ І-ІІІ ст..- гімназія» №2 м.Каменя-Каширського

 

Музичне мистецтво

1.     Подшивалінка Л.П.- завідувач РМК, голова журі,

2.     Ніщик М.В. – методист РМК, відповідальний секретар

3.     Трикош В.С. – керівник районного МО вчителів музичного мистецтва, вчитель ЗОШ І-ІІІ ст..с. Раків Ліс

4.     Чоп В.І.-  вчитель музичного мистецтва ЗОШ І-ІІст.с. Мостище

5.     Ткаченко П.П.– вчитель музичного мистецтва   НВК « ЗОШ І-ІІІ ст..-ліцей» №1 ім Є. Шабліовського м.Каменя-Каширського

 

 

                                                 Інформатика

   1.  Подшивалінка Л.П.- завідувач РМК, голова журі,

      2.  Ніщик М.В. – методист РМК, відповідальний секретар

      3.  Костюшко В.С.– методист РМК

      4. Прокопчук Р.П. – директор ЗОШ І-ІІІ ст..с. Полиці

      5. Ніщик Ю.В. – керівник районного МО , вчитель ЗОШ І-ІІІ ст..с.Раків Ліс

Біологія

1.     Подшивалінка Л.П.- завідувач РМК, голова журі,

2.     Ніщик М.В. – методист РМК, відповідальний секретар

3.     Каширець Н.П. – методист РМК,

4.     Лисюк Л.М. – заступник з навчально-виховної роботи НВК « ЗОШ І-ІІІ ст..- гімназія» №2 м.Каменя-Каширського

5.     Антонюк Г.Ф. – вчитель біології  НВК « ЗОШ І-ІІІ ст..-ліцей» №1 ім Є. Шабліовського м.Каменя-Каширського

6.     Сацик Н.Й. – вчитель біології ЗОШ І-ІІІ ст. с.Раків Ліс

 

 

 

 

 

                                                                                            Додаток  3 до наказу

 від 19.10.2016  №308

 

          

 

                                                                Звіт

про проведення шкільного туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»

 

№ з/п

Номінація

Кількість учасників

Відповідальний за проведення конкурсу

Прізвище, ім`я, по батькові лауреата

Прізвище, ім’я, по батькові переможця, місце роботи, педстаж, категорія, звання, рік народження

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

        

Директор школи_____________

                                       (підпис)

 

 

                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                            Додаток  4 до наказу

 від 19.10.2016  №308

 

                                              Умови, порядок проведення

І (районного) туру  всеукраїнського

конкурсу «Учитель року-2017» та критерії

відбору поданих на конкурс матеріалів

 

          Районний тур конкурсу проводиться з 21 листопада по 02 грудня  2016 року.

 

У кожній номінації від школи може бути представлений лише один учасник – переможець шкільного туру конкурсу.

Для участі у І (районному) турі Конкурсу учасникам необхідно до 18 листопада 2016 року подати  :

-  інформаційну картку з посиланням на власний сайт (блог);

- особисту заяву на ім'я голови районного оргкомітету про участь у Конкурсі (написана власноруч);

           - висновок   про педагогічну та методичну діяльність конкурсанта (обсяг – до 2 сторінок);

- анкету учасника Конкурсу встановленого зразка , засвідчену  особистим підписом.

 

Відповідно до положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року» претендент розміщує матеріали  на сайті школи (особистому сайті, блозі ):

презентує власне портфоліо(інформаційна картка ( анкета), фотографії, узагальнений досвід роботи, навчальний  проект, конспекти уроків, позакласного заходу) .

 

За відсутності відповідних умов подає такі  матеріали (паперовий варіант):

- Узагальнення досвіду роботи. У ньому мають бути розкриті індивідуальні особливості роботи вчителя, сучасні та авторські форми й методи вирішення проблеми (обсяг – до 12 друкованих сторінок).

 - Фотографії (портрет розміром 9x14, та 2-3 сюжетних фото про педагогічну діяльність).

     -  Розробка навчального проекту

- Розробка  уроків різних типів(2-3 уроків) з повним дидактичним забезпеченням, що розкриває специфіку системи роботи вчителя над проблемою, сучасні підходи до вивчення відповідного навчального предмета в електронному варіанті.

-  Розробка позакласного заходу як практичне підтвердження роботи над проблемною темою .

   -  Публікації вчителя (якщо такі є).

        У представлених матеріалах має простежуватись система роботи вчителя у взаємозв’язку: досвід – творчий доробок – розробка уроків.

          Матеріали, надіслані на конкурс, не повертаються.

Документи оформляються відповідно до поданого вище переліку на паперових та електронних носіях. Матеріали на паперових носіях подаються в одному примірнику та повинні бути зібраними в папку.

Матеріали в електронному варіанті подаються на компакт-диску із зазначенням на ньому прізвища, імені та по батькові учасника конкурсу, а також загальноосвітнього навчального закладу, який він представляє. Компакт-диск подається у пластиковому футлярі.

 

 

Очний етап буде проходити за такою моделлю:

День перший

- Конкурсний урок. Кожен конкурсант у присутності всіх членів журі проводить урок (45  хвилин) в одній  із шкіл м. Каменя-Каширського , який оцінюється у відповідних балах.

-        Самоаналіз уроку.

Формат: власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його етапів. Учасник аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів. Порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, вказує на свої помилки та прорахунки. Учасник має показати вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку. Члени журі можуть ставити питання для одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на уроці.

День другий

- Самопрезентація (до 5 хвилин)

Формат: самопрезентація, самопредставлення у вільній формі з використанням будь-яких форм презентацій.

Тему самопрезентації визначає сам учасник Конкурсу.

- Презентація навчального проекту (до 10 хвилин), відповіді на запитання

 ( до 5 хвилин)

-  Майстер-клас ( до 15 хвилин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Районному  оргкомітету

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»

_____________________________ ,

(прізвище, ім’я, по батькові)

вчителя _______________________

(предмет)

______________________________

(найменування закладу)

_____________________________

(район, місто)

 

 

ЗАЯВА

Я, ___________________________________________ , даю згоду на участь у першому (районному) турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» у номінації «______________».

З умовами та порядком проведення конкурсу ознайомле(на/ий) і погоджуюсь.

Даю згоду на публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.

 

 

«____» __________ 2016 р.                                                         ______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анкета

учасника першого (районного) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»

у номінації ________________________

 

1.    

Прізвище, ім’я, по батькові

 

2.    

Дата народження

 

3.    

Домашня адреса з поштовим індексом

 

4.    

Мобільний телефон

 

5.    

Електронна пошта

 

6.    

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)

 

7.    

Стаж роботи:

                               загальний

 

 

                       педагогічний

 

8.    

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса

 

9.    

Посада

 

10.            

Кваліфікаційна категорія

 

11.            

Звання

 

12.            

Державні, урядові нагороди, відзнаки Верховної Ради України, відомчі заохочувальні відзнаки (рік нагородження)

 

 

 

 

«____» _________  2016 р.                                      _______________ /____________ /

 

* Формат таблиці не змінювати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційна картка

учасника першого (районного) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»

у номінації ________________________

 

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Місце роботи

 

Посада

 

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

 

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

 

Педагогічний стаж

 

Кваліфікаційна категорія

 

Звання

 

Педагогічне кредо

 

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

 

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

 

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

 

 

* Формат таблиці не змінювати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурсні випробування

першого (районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»

 

              Конкурсне випробування «Майстер-клас»

 

Мета: оцінити методичну майстерність конкурсанта, його вміння транслювати власний досвід учасникам майстер-класу.

Формат: домашня заготовка у формі міні-тренінгу «учитель – учителю» тривалістю до 15 хв, відповіді на питання журі до 5 хв.

Аспекти, на які слід звернути увагу:

-   знання сучасних ідей та теорій з теми майстер-класу;

-   методично грамотне формулювання теми майстер-класу;

-   дотримання принципу майстер-класу – «Я знаю, як це робити. Я навчу вас»;

-   представлення власних методичних знахідок та коментування методичної доцільності їх використання;

-   дотримання законодавства України щодо захисту авторських прав, зазначення авторів ідей, технологій, що використовуються у ході майстер-класу;

-   залучення учасників майстер-класу до активної діяльності, практичне опрацювання представлених методів та прийомів роботи.

Орієнтовні критерії оцінювання: актуальність теми і змісту майстер-класу, методична доцільність і цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду); застосування інноваційних освітніх розробок та напрацювань; застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів; доцільне застосування мультимедійних засобів; оригінальність проведення; педагогічний такт, професійне спілкування з аудиторією; предметна культура; володіння державною мовою; дотримання часового регламенту. 

 

Конкурсне випробування «Урок»

 

Мета: оцінити педагогічну майстерність конкурсанта.

Формат: урок тривалістю 45 хв.

Теми конкурсних уроків обираються вчителем згідно календарного планування.

Аспекти, на які слід звернути увагу:

-   використання у ході уроку технологій, методів, прийомів, про які заявлено в інформаційних картках та презентовано під час попередніх конкурсних випробувань;

-   формування ключових і предметних компетентностей;

-   мотивація учнів до самостійної навчальної діяльності;

-   оптимальне співвідношення індивідуальної й групової роботи учнів;

-   доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій, організаційних форм;

-   дотримання часового регламенту.

Орієнтовні критерії оцінювання: володіння дидактичними та фаховими знаннями, навчальним матеріалом; науковість та доступність викладення навчального матеріалу; досягнення мети й завдань уроку; дотримання архітектоніки уроку; відповідність методів, форм, прийомів роботи, засобів навчання завданням уроку і змісту навчального матеріалу, їх оптимальне поєднання; доцільність використання інноваційних педагогічних технологій, ІКТ; активізація пізнавального інтересу учнів; організація самостійної діяльності учнів; індивідуальний та диференційований підходи до учнів; реалізація діяльнісного підходу; наявність завдань, пов’язаних із формуванням ключових і предметних компетентностей; реалізація міжпредметних зв’язків, формування цілісності знань; психологічний та виховний аспекти уроку; зміст, форми, доцільність, диференційованість та обсяг домашнього завдання; володіння державною мовою, дотримання культури мовлення педагога та учнів; особистісні якості вчителя.

 

 

 

 

Конкурсне випробування «Навчальний проект»

 

Мета: перевірити вміння конкурсантів проектувати дослідницько-пошукову діяльність учнів.

Формат:  презентація технологічної карти навчального проекту тривалістю до 10 хв , відповіді на питання журі – до 5 хв.

Проблеми для розроблення технологічних карт навчальних проектів визначаються вчителем.

Аспект, на який слід звернути увагу:

технологічна карта проекту містить: проблему, тему, мету, завдання, план реалізації проекту, форми та критерії оцінювання діяльності, передбачувані результати.

Орієнтовні критерії оцінювання: відповідність між проблемою і темою, метою, завданнями проекту; практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів; планування та організація самостійної дослідницької діяльності учнів; доцільне використання дослідницьких та пошукових методів; створення атмосфери успіху, підтримка позитивного емоційного настрою; методи та форми оцінювання; структурна цілісність проекту; змістовність, науковість проекту; логіка та послідовність виконання проекту.

 

Ніщик, 22005