Камінь-Каширський РМК

Рекомендації щодо формлення робіт на виставку

 

1.Зазвичай, перша титульна сторінка друкується на кольоровій цупкій основі. Перша сторінка в точності повторює титульну з однією різницею -  друкується на білому аркуші і без малюнку:

- назва установи де готувалося навчально-методичне видання;

- назва  навчально-методичного видання ( вид і категорія );

- фотографія, малюнок;

- рік видання.

2. Оформлення зворотної сторони ( другої ) сторінки:

-          опис бібліографічних ознак посібника: автор (ПІБ повністю вчителя), назва роботи, місто, рік видання, кількість сторінок;

-          анотація представленої роботи (І абзац: 2-3 речення про основну ідею роботи; ІІ абзац: кому адресовано);

-          розглянуто на засіданні методичної ради закладу з обов’язковим зазначенням № протоколу та від якого числа.

3. Оформлення третьої сторінки: нумерація сторінок починається із третьої ( перша, друга і остання сторінки не нумеруються )

4. Вимоги до змісту:

ЗМІСТ

Вступ………………………………………………….      4

(без скорочення с., стор., лише цифра)

Розділ 1. (назва розділу) ……………………………………

             1.1. (назва підрозділу) ……………………………..  

 1.2. (назва підрозділу) ……………………………..  

Розділ 2. (назва розділу) ……………………………………

             2.1. (назва підрозділу) ……………………………..  

             2.2. (назва підрозділу) ……………………………..  

Розділ 3. (назва розділу) …………………………………... 

            3.1. (назва підрозділу) ……………………………..   

            3.2. (назва підрозділу) ……………………………..   

Висновки і рекомендації ………………………………..    

Література ………………………………………………..    

Додатки …………………………………………………...    

Додаток 1. (назва) …………………………………………  

Додаток 2. (назва) …………………………………………  

5. Весь відібраний, підготовлений, узагальнений матеріал друкувати чітко за пунктами заявленого змісту, відповідно до рубрикації на білому папері. Заголовки структурних частин нвачально-методичного видання друкуються великими літерами жирним шрифтом посередині. Крапку в кінці заголовка не ставлять. Бажано кожен пункт змісту розпочинати з нового аркуша.

6. Вимоги до вступу:

      У вступі коротко викладають:

·         оцінку сучасного стану проблеми, що розв’язано, які прогалини;

·         сучасні тенденції в науці і на практиці розв’язання поставлених задач;

·         актуальність даної проблеми;

·         мета роботи (має звучати одним реченням, в кінці якого обов’язково зазначити результат).

7. Розділи й підрозділи слід нумерувати арабськими цифрами. Розділ навчально-методичного видання позначається арабськими цифрами: 1,2,3 і т.д., далі йде його назва без лапок. Якщо є необхідність більш глибокого розкриття даного питання, виділяють підрозділи. Якщо він один, в цьому немає необхідності. Підрозділів може бути від 2-х до певної потреби. Номер підрозділу складається з номера розділу й порядкового номера підрозділу, відокремлених крапкою: 1.1, 1.2 тощо, далі – його назва. Відстань між заголовками розділів та підрозділів – 1 інтервал.

8. Висновки в навчально-методичному виданні вміщують після загального викладу матеріалу, де наводять оцінку одержаних результатів роботи з урахуванням пріоритетних тенденцій вирішення проблеми в педагогічній науці, а також адресні власні методичні рекомендації, поради.

9. Список використаних джерел (література) подається відповідно до правил оформлення бібліографічного опису, перед додатками.

10. В додатках, як приклад, добирається матеріал, який може доповнити, розширити основний виклад за допомогою схем, алгоритмів, таблиць і т.ін., а також все, що бажає розмістити автор для всебічного розкриття теми.

Приклади оформлення бібліографічного опису

літературних джерел, використаної літератури

 

Характеристика джерела

Приклади оформлення джерел

Монографії (1-3 авт.)

Жерносек І.П. Науково-методична робота в навчальних закладах системи загальної середньої освіти: Монографія. – К., 2000. – 124 с.

 

-//-

Мороз О.Г., Сластьонін В.О. Підготовка майбутнього вчителя: Навч. посібник. – К., 1997. – 168 с.

 

(4 авт.)

Методика діагностики відхилень у розумовому розвитку молодших школярів та старших дошкільників /Н.М.Стадненко, Г.Д.Ілляшенко, Л.В.Борщевська, А.Г.Обухівська. – Кам'янець-Подільський.: Абетка, 1998. – 144 с.

 

Багатотомні видання

Сухомлинський В.О. Вибрані твори: В 5 т. – К.: Рад. Шк., 1976. – Т.1. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості. Духовний світ школяра. Методика виховання колективу. – 663 с.

 

Збірки наукових праць

Проблеми освіти:  Наук.-метод. Зб. – К.: ІЗМН, 1998. – 232 с.

 

Словники

Головащук С.І. Правописний словник. – К.: А.С.К., 1999. – 607 с.

 

 

Навчальний правописний словник української мови /За ред. Д.Х.Баранника, Д.І.Руденка. – Харків: Ока., 1997. – 416 с.

 

Стаття в журналі

Малашенко В.Д. Коли школа та сім'я діють разом у розвитку творчого потенціалу гімназистів // ПЕдагогіка толерантності. – 2000. -№1. – С.25-27.

 

Енциклопедія

Енциклопедія українознавства. –К.: Молоде життя, 1996. – Т.4. – 1999 с.

 

Інтернет- ua.net ресурси

Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України: www.cippe.edu

 

Додаток 1

ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ ОБКЛАДИНКИ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ВИДАННЯ

 

 

 

 

 Відділ освіти

 Камінь-Каширської райдержадміністрації

Районний методичний кабінет

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Раків Ліс

 

 

 

 

 

 

 

Назва навчально-методичного видання

( категорія і вид навчально-методичного видання )

 

 

 

 

 

 

 

 

Зображення (малюнок, ілюстрація)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рік

 


Додаток 2

 

 

 

 

ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ ДРУГОЇ СТОРІНКИ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ВИДАННЯ

 

 

 

Коваль Оксана Іванівна, вчитель історії.  Видатні постаті України.

( Збірник  матеріалів ). – Раків Ліс: загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів, 2016. – 25с.

 

 

 

 

Анотація ( для зразка )

 

Збірник містить  дослідження, присвячені осмисленню ролі життя і творчості видатних постатей України для нащадків. Зібраний матеріал дає можливість долучитись до пізнання історико-культурної спадщини, виховувати у школярів патріотичні почуття, сприяти зростанню національної свідомості, піднесенню духовності.

Видання розраховане для методистів, учителів, учнів, студентів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто методичною радою  загальноосвітньої  школи І-ІІІ ст.с.Раків Ліс.  Протокол №__ від __.__.2016 р.

Розглянуто і рекомендовано до друку науково-методичною радою РМК.  Протокол №___  від ___.___.2016 р.  ( Для матеріалів відібраних на обласну виставку )